PROTEZLER

Protez protez protez protez protez protez protez Protez protez protez protez protez protez protez Protez Nedir?
Dişlerin ve çevre dokuların
çeşitli nedenlerle madde kaybına uğradığı ya da tamamen yok olduğu, yani kaybedildiği durumlarda, onları onarmak ya da yerine konması için kulllanılan, hazırlanmış materyallere protez adı verilir.

Protezin Amacı Nedir?

Protezde, hastanın kaybolan fonksiyonları tekrar kazandırılmaya çalışılırken, aynı zamanda bozulan konuşmasının da düzeltilmesi ve estetik görünümün de daha
iyi olması amaçlanmaktadır. Böylelikle büyük oranda kaybedilen ağız sağlığı düzeltilirken toplum içinde eksik ya da harap olmuş dişlerle yaşamak zorunda kalan bireylerin psikolojik açıdan da desteklenmesi sağlanır. Çünkü bu şekilde yaşamlarını ( bir süre de olsa ) sürdürmek zorunda kalan bireyler, öncelikle gülmeyi unuturlar.

Bu da fonksiyonel bozuklukların yanı sıra, insanlarda kendine güven duygusunun zedelenmesine neden olur. Bu tip hastalara yapılan çeşitli protezlerle insanların yaşam kalitesinin yükseltilmesi amaçlanır.

Protez protez protez protez protez protez protez Harap Olmuş Dişler Nasıl Korunur?
Yıllar boyunca insanların yemek yeme, çiğneme, yutkunma ve geceleri bazı nedenlerle diş gıcırdatmaları sonucunda, dişler farklı oranlarda aşınırlar. Ayrıca çürükler ve kaza sonucunda dişlerin bazı bölümlerinde kırılmalar oluşur. Bu gibi durumlarda, kron adı verilen protezler ile dişlerin kaybolan yapıları, tekrar yerine konur. Bu kronlar porselen, akril ya da dişhekimliği için özel olarak üretilmiş olan metal alaşımları kullanılarak yapılır. Dişhekimliğinde son dönemdeki gelişmeler bu yapıların son derece doğal görünmesini sağlayabilmektedir.

Dişlerin kaybedilmesi sonucunda yapılan protezler genel anlamda iki türlüdür:

•Ağızda kalan dişlerin üzerine yapılan ve hasta tarafından çıkartılamayan kron , köprü gibi SABİT PROTEZLER

•Hasta tarafından istenildiği zaman takılıp çıkartılabilen HAREKETLİ PROTEZLER

Estetik, Protezlerle Düzeltilebilir mi?

Eğer gülerken dişlerin görünümü insanları sürekli mutsuz kılıyorsa, o kişinin bir dişhekimine başvurmasında yarar vardır. Kırılmış,renk değiştirmiş ya da şekil bozukluğuna sahip dişler insanların estetiğinde son derece olumsuz bir etki yaratırlar. Bu nedenle psikolojik olarak zarar gören insanlar yapılacak çeşitli protezler yardımıyla kurtulabilirler.

• Protez, esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, protez, periodontoloji, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece, protez, bahçeşehir esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, protez, periodontoloji, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece, protez, bahçeşehir