PRATİK BİLGİLER

diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı Diş ağrısı ve yapabilecekleriniz
Diş ağrısı insanların çaresiz kaldıkları ciddi sorunların başındadır.Bir çoğumuz diş ağrısını dindirebilmek için doğru veya genellikle yanlış olan uygulamaları deneriz.Dişhekimine ulaşamadığınız özellikle gece istirahat saatlerinde karşımıza çıkan amansız diş ağrıları zihinlerimizde kötü anılar olarak yer etmiştir.Diş ağrısının şiddeti dişte meydana gelen ve tedavisi ihmal edilmiş çürüklerin dişin pulpasına (sinirine) yakınlığı ile doğru orantılı olarak artmaktadır.Diş ağrısının dayanılmaz olduğu durumlar çürüğün pulpaya ulaşması ve dişin hissini veren sinirinin ağız ortamı ile ilişkide olmasıdır.Diğer dayanılmaz ağrıların sebebi ise uzun süre tedavi edilmemiş çürüklerin dişin kökünde ve yumuşak dokuda oluşturduğu enfeksiyondan kaynaklanan apse nedeniyledir.Her iki durumda da zonklar tarzda kulaklara yansıyan uyuşukluk hissi veren sert ağrılardır.

Tüm ağız içi problemlerde olduğu gibi diş ağrılarında da ilk adım zaman kaybetmeksizin Dişhekimine başvurulmasıdır. Dişhekimine gidilemediği durumlarda ise:

• Allerji yapmadığına emin olduğunuz ağrı kesiciyi tok karnına kullanmaktır.Unutmayın ki ağrı kesiciler içildikten 15-30 dakika sonra etkilerini gösterecektir.

• Diş ağrısı çürükten kaynaklanıyorsa ve dişinizin çürük kısmında birikmiş gıda artıklarının temizlenmesi yani dişlerinizin fırçalanması işe yarayabilir.

diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı diş ağrısı • Dişinizin ağrısı ile birlikte yüzünüzün veya çenenizin bir bölümde şişme belirtisini görüyorsanız bu bölgeye havluya sarılmış buz ile yapılacak soğuk kompres ağrının azalmasına, şişmenin engellenmesine yardımcı olacaktır.

• Ağrıyan dişinize kesinlikle Asprin veya benzer Kimyasal, alkollü maddeler tatbik etmeyiniz bu tür maddeler asidik olduklarından hem ağrıyı dindirmeyecek hemde o bölgede yumuşak dokuda yanıklara ve ikinci bir ağrının eklenmesine sebep olacaktır.

• Ağız içinde yapılacak ılık tuzlu bir gargara ağrınızın azalmasına yardımcı olabilir.

• diş ağrısı esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, periodontoloji, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece diş ağrısı esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, periodontoloji, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece diş ağrısı