KANAL TEDAVİSİ

kanal tedavisi kanal tedavisi kanal tedavisi kanal tedavisi kanal tedavisi kanal tedavisi KANAL TEDAVİSİ NEDİR?
Çürük veya travma gibi nedenlerle dişin iç kısmında bulunan sinirinin (pulpa) iyileşemeyecek düzeyde zarar gördüğü ya da öldüğü durumlarda uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Dişin doğal yapısı içerisinde diş sinirlerinin bulunduğu kanallar mevcuttur. Kanal tedavisi, işte bu kanallar içerisinde bulunan, enfekte sinirlerin uzaklaştırılması ve kanalların dezenfekte edilerek doku dostu kanal dolgu maddeleri ile doldurulması işlemine verilen addır.

KANAL TEDAVİSİNE NELER NEDEN OLUR?
• Dişe veya çeneye gelen darbe,
• Derin çürük nedeniyle meydana gelen fiziksel irritasyon,
• Çürük nedeniyle kök ucu iltihaplanmış, dişeti şiş bir azı dişi
• İleri diş eti hastalıkları,
• Yüksek yapılmış, kapanış tam ayarlanmamış dolgu ve protetik yapılar,
• Yanlış uygulanmış ortodontik tedaviler.

İlerlemiş çürükteki bakteriler dişin pulpasında çoğalmaya devam ederek ağrı ve basınca sebep olurlar. Bazen buna yüzde şişlik eşlik eder. Bazı durumda ağrı az hissedilir fakat kök ucundaki apse ilerleyerek dişi çevreleyen kemikte yıkıma sebep olur.

kanal tedavisi bahçeşehir kanal tedavisi dentalyum kanal tedavisi bahçeşehir kanal tedavisi dentalyum esenkent kanal tedavisi bahçeşehir kanal tedavisi esenkent dentalyum

Kök ucu iltihaplı diş

Sinir dokusu alınıp kökler temizlenip şekillendirilmiş diş

Doku dostu madde ile doldurulmuş diş

TEDAVİ NASIL YAPILIR?

• İlk önce yapılacak olan lokal anestezi ile tüm işlem boyunca hiçbir ağrı hissetmemeniz sağlanır.

• Daha sonra dişin köklerindeki sinir dokusu alınıp kök kanalları temizlenip şekillendirilir.

• En son olarak da kök kanalları doku dostu kanal dolgu maddeleri ile doldurulup, üstüne daimi dolgu yapılıncaya kadar dişi koruyacak bir geçici malzeme konur.

• kanal tedavisi, esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, periodontoloji, kanal tedavisi, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece kanal tedavisi  esenkent, dentalyum, diş hekimi, diş, dolgu, dişhekimi, estetik dişhekimi, diş beyazlatma, cerec 3d, dent, dental, bleaching, estetik diş hekimliği, tooth, diş sağlığı , lamina, laminate veneer, porselen, diş estetiği, diş doktoru, implant, kuron, çocuk diş sağlığı, kadın diş sağlığı, korku, protez, bruksizm, gıcırdatma, ağız içi kanser, diş eti, porselen dolgu, kompozit, diş ağrısı, periodontoloji, kanal tedavisi, tartar, kanal tedavisi, diş çürüğü, ortodonti, ortodontist, diş çekimi, apseli diş, diş fırçası, dil fırçası, emzik, parmak emme, estetik dishekimligi, estetik dis hekimligi, bakteri, ardıçlıevler, beylikdüzü, avcılar, eston ardıçlı, ıspartakule, b.çekmece, hadımköy, kıraç, esenkent, gürpınar, haramidere, büyükçekmece kanal tedavisi